Google ostrzega przed Flashem w wynikach wyszukiwania,

Google ostrzega przed flashem w wynikach wyszukiwania. Nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania uwzględnia technologię, w jakiej została stworzona witryna. Jeżeli znajduje się na niej Flash, użytkownik korzystający ze sprzętu mobilnego zostanie poinformowany, że może ona nie działać na jego sprzęcie.

Najnowsza ze zmian dotyczy głównie użytkowników urządzeń mobilnych – wyszukiwarka będzie informować, że dana strona może nie wyświetlić się prawidłowo na naszym urządzeniu. Sprawa dotyczy technologii Adobe Flash, która nie jest dostępna na iPhone i iPadzie, a oficjalnie także i na Androidzie (Adobe Flash na Android w czystej odmianie od Google i na przeglądarce Chrome promowanej przez producenta nie jest dostępny od wydania 4.1 Jelly Bean). 

Nowe wyniki wyszukiwania a SEO

Użytkownicy informowani w ten sposób przez Google mogą zrezygnować z odwiedzenia witryny, nawet jeżeli jej wyświetlanie będzie prawidłowe, lub gdy Flash zajmuje tylko niezbyt istotną jej część. Firma dostarcza wyszukiwarkę i personalizuje wyniki względem nas, nawet wtedy, gdy nie posiadamy konta Google i nie jesteśmy zalogowani. Taka sytuacja doprowadzić może do „gorszego traktowania” witryn, które wykorzystują Adobe Flasha.

<<< wróć

© 2014 iCOMPRO / start2web.